1403-01-12 11:49
442
0
89360
فرمانده سپاه گرگان:

کنشگران اجتماعی عظمت 12 فروردین را در جامعه تبیین کنند

فرمانده سپاه گرگان گفت: ۱۲ فروردین روز پیروزی ملت ایران بر جبهه استکبار است، کنشگران اجتماعی این روز باعظمت را در جامعه تبیین کنند.

محمود علیخانی صبح امروز در آئین اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که در سالروز جمهوری اسلامی ایران در میدان شهرداری گرگان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین روز پیروزی ملت ایران در مقابل جبهه استکبار بود و مردم در این روز بزرگ به اسلام و جمهوری اسلامی رای آری دادند.  

وی با گرامیداشت ایام لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) تصریح کرد: ۱۲ فروردین نماد تحقق مردم‌سالاری دینی و اسلامی است که مردم عزتمندانه و با حضور ۹۸ درصدی در سال ۱۳۵۸ به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.  

فرمانده سپاه گرگان با تاکید بر اینکه ۱۲ فروردین روز سرنوشت‌سازی برای ایران است، اظهار کرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی باید بیشتر به این روز بزرگ بپردازند امروز به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که نماد مردم‌سالاری دینی و اسلامی است در گرگان شاهد هستیم.  

علیخانی افزود: مسئولان با توجه به تحقق شعار سال که حضرت آقا با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کردند باید در این راستا حضور و نقش‌آفرینی مردم را در عرصه‌های مختلف مخصوصا دانش‌بنیان و اقتصاد مردم پایه را محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را در راستای پروژه ناامیدسازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار می‌بندد اما مردم همواره ثابت کردند جانانه پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری ایستادند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.